Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

στο μουσείο του Κεραμεικού


μου αρέσει να περπατάω στην Ερμού
όχι στην πάνω Ερμού με τα μπραντνειμς
στην κάτω Ερμού με τα φαντάσματα
έχω δει αρκετά εκεί
να σουτάρουν πρέζα
να κάνουν ορθοπεταλιές
να χορεύουν βαλς 
τελευταία μάλιστα ακολούθησα ένα
με κατάλαβε, μου λέει τι θες
να δω που πας μόνο
έλα μου λέει και μπαίνει στον αρχαιολογικό χώρο
εγώ πλήρωσα 2 ευρώ αυτό έκοψε μισό
συχνός πελάτης στα ταφικά μνημεία
σκέφτηκα
η αρχαιοκαπηλία ξεκινά απ' των μουσείων τα ταμεία
πάψε μου λέει αρχαιοκαπηλαποδόχε, τώρα πλήρωσες
κόβει δεξιά, το ακολουθώ
αυτό το χαντάκι είναι ο Ηριδανός 
υπάρχουν ιστορικά βατράχια εδώ
βάζω τα γέλια 
αθεάτριστε δεν έχεις δει τις Βάκχες!
μαζεύτηκα και χάιδεψα έναν γυρίνο σαν συγγνώμη
χαιρέτησε από μακριά το Δίπυλο 
και χλεύασε την Εκκλησία έξω απ'τα τείχη
μη βιαστείς να με πεις άθεο
χρόνια τώρα στέκει ημιτελής κι αταίριαστη
μια χελώνα σάλεψε κάτω από την αγριοσυκιά 
αυτή είναι η ξακουστή χελώνα του Κεραμεικού
έχεις δει χελώνα να καθαρίζει σύκο;
δεν είναι η ώρα τους προχώρα
δεν έχεις δει τα πιο σημαντικά
μνημεία το ρωτάω θα δεις μου απαντά
μου κλείνει τα μάτια και με οδηγεί απαλά
ανηφόρα στις φτέρνες και το αίμα παγώνει
άνοιξε τα μάτια σου τώρα και πες μου τι βλέπεις
χελώνες να ανταλλάζουν γαλλικά φιλιά
χαμομήλι πυκνό να ξαπλώνει ο ήλιος
και μια μάχη του μαύρου 
να κυριαρχήσει στο κόκκινο της παπαρούνας
τους τάφους δεν τους πρόσεξες
τους πρόσεξα αλλά δεν τους είδα
είσαι σε πολύ καλό δρόμο
και πολύ τυχερός
τη μεγάλη βδομάδα θα ξεριζώσουν
ό,τι φυτό υπάρχει εδώ μέσα
λένε πως κάνει κακό στα μνημεία
εγώ λέω πως το κάνουν επίτηδες
για να μη κλέβει η φύση, τα βλέμματα από την αρχαία ιστορία
φύγε μου είπε τώρα
και να ξέρεις πως έχεις το χάρισμα 
να κάνεις καλή παρέα σε φαντάσματα